2014-01-22

Är just nu en väldigt trött men otroligt Nöjd Annah efter denna dag. Jobbat 9-18:30 idag, hade alltså stängningen - för första gången! Spännande, nervöst men gick bra ändå. Lite strul men det löste sig ändå. Väl hemma gjorde jag klart engelskauppgiften och har nu lämnat in den. Så nu ska jag mysa ner mig med pojkvännen som är här på besök innan jag ska göra min kvällsträning. Kommer slockna som en stock ikväll! 
 
Har förövrigt fått jobb hela nästa vecka som lärare i en klass. Ska bli riktigt spännande och roligt! :)


Kommentarer
Postat av: Story

Hej! Fin blogg. Kolla gärna in på min där jag skriver micronoveller.

2014-01-22 @ 23:17:40
URL: http://micronovell.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: