OM MIG

Kort fakta om mig:
Namn: Annah Stefansson
Ålder: 20 år
Bor: Gävle
Drömmar: Flytta till Göteborg

Mitt namn är Annah, jag är 20 år och bosatt i Gävle. Just nu går jag mitt sista gymnasie år på JB Gymnasiet i Gävle. Där läser jag IT-media och kämpar otroligt hårt för att ta studenten. På fritiden så gymmar jag, fotar, pluggar, försöker vara mamma åt en nästintill hopplös katt, myser med min pojkvän och umgås med min vänner. Några av mina största intressen är naglar, kläder och ishockey. Jag är besatt av att ha långa naglar, kläder får jag inte nog av och ishockey är den bästa sporten jag vet. Är ett otroligt stort Frölundafan och är helt förälskad i staden Göteborg. Vill inget hellre än att flytta dit!
 
Sen jag var liten har jag haft många olika drömmar om vad jag vill bli och vad jag ska jobba med, några är att jag har velat bli fotomodell, idrottslärare, journalist och artist. Något annat som jag drömt om är att flytta till Göteborg och det håller fortfarande i. Det här med jobb är en annan sak. Vem drömmer inte om att bli artist eller så? Men då måste man som sagt ha rösten för det (min stämma är inte den vackraste).. Just nu känns det som att jag skulle vilja jobba i en klädbutik eller någon inredningsbutik. Men min största dröm är fortfarande journalist!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: