En varm outfit

Mössa från Cubus och tjocktröja från Bikbok. (världens skönaste tjocktröja!!!)
 
Baslinne från h&m & jeans från Carlings. Har köpt Carlings egna märke på byxorna då jag tycker att dom håller den svarta färgen mycket bättre än dr.demin byxorna. Rekommenderar alla att köpa dom!! Sist jag var in fanns dom i svart och rött. 
 
Tog denna outfit till mötet för att vara varmtklädd i promenaden jag tog dit. Är en sån fryslort så jag brukar alltid göra allt för att hålla mig varm. För att hålla mig extra varm brukar jag alltid stoppa in baslinnet innanför byxorna. Hur skönt som helst! Dock kände jag efter cirka 50meter att jag hade klätt mig alldeles för varmt. Vår termometer stod på -9 idag, men det kan väl inte ha stämt? Annars måste solen ha gett mig en himla skön värmekänsla i kroppen. Vilket jag absolut inte klagar på! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: