Dag 20 – Den här månaden

Den har månaden har vart känlsomässigt riktigt upp och ner. Jag har gråtit, jag har skrattat, jag har skämtat, jag har surat, jag har vart glad och jag har vart ledsen. Ja, ni förstår - en riktigkänlsomånaden! Men som person så känner jag mig mycket piggare och gladare, mer positiv. Tror mycket beror på grund av den träning som jag lägger ner varje vecka och ja, klart det blir lite resultat av det! Älskar känslan efter ett riktigt bra gympass, sån himla skön känsla! Nu längtar jag bara tills det blir lite skönare ute så att jag kan ut och springa lite. 
 
Hur som helst. Mycket positivt har hänt den här månaden. Jag och Baileys flyttade till min pojkvän och hans familj, vi båda trivs jättebra och jag får äntligen lite ro till att plugga, så det finns lite hopp i kroppen om att faktiskt gå ut med STUDENTBETYG. Hör och häpna på det ni! Visst varierar mitt humör och min positiva energi, men jag känner mig som en mycket gladare och positivare människa, trots att jag inte ALLTID är positiv och glad. Men alla har vi våra duster, right? 
 
Och en sak till, min finfinfina vän Caroline fyllde 20år denna månad! GRATTIS GUMMAN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: