SKIN SKIN SOM DEN SOL DU E

Har haft några mysiga timmar i solen idag. Först en kortpromenad och sen lite solmys på altanen, passade även på att knäppa lite kort :) Kan lägga upp och visa om en stund! Dock är de något som är helt knas med min kamera just nu (lagom till mitt fotoprojekt och allt) - ena objektivet får jag aldrig in skärpa på och det andra objektivet så är skärpan suddig nästan hela tiden. Förstår inte! Blir galen och otålig!
 
På tal om mitt fotoprojekt. Håller just nu på med ett fotoprojekt som involverar par, om någon är sugen på att ställa upp så får ni gärna höra av er till mig så kan jag berätta mer om vad jag håller på med försorts projekt! Hur som helst ska jag kolla på ett avsnitt av Hart of Dixie innan hockey börjar. Tänkte fippla lite med bilderna tills dess också och bjuda på någon som kanske blev någolundabra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: