Fram och tillbaka


Hejsan hoppsan. Roligt att ni kikar in och håller lite koll på mig, trots min otroligt dåliga uppdatering. Men man kan inte hinna med allt - eller hur? Och jag har faktiskt haft fullt upp, en hel del. Har firat en kär vän som fyllt 18 (GRATTIS MATTIS), har bott i en stuga, har bott i en husvagn och hunnit med en dagstur till Leksands Sommarland. Njuter helt enkelt utav mitt sommarlov fullt ut - mitt sista sommarlov! Dock börjar dessa tankar om att skolan snart börjar, komma jag hinna göra klart alla rester - kommer jag stå ut ett helt år till. Ja, ni förstår. Skolångest helt enkelt! Men ska försöka göra det bästa utav situationen och köra på. Har ju underbara vänner som hjälper mig, hehe. Men ja, vi hörs när vi hörs - för nu ska jag slänga mig i sängen :) 


Kommentarer
Postat av: jenfis

Det kommer ordna sig allting ska du se!!

2012-08-01 @ 19:30:39
URL: http://jenniferdelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: